نوفمبر 06

انا هايجه

19 اناكسى بيكولنى دايما وهايج ونفسه فى ذب كبيرينيكه ومالقتش غيرذب جارى يطفى نارى واتقابلنا وبدا يمص بذى وكسى واناهايجه هموت وادخله وطلب امصله وفضلنا نمص بعض لحدماهجت وركبت على ذبه ونزلت فوقه وقام ينزل على بزى ويدلك بزى بالبن بتاعه وغرقنى ولسه كسى مولع جه صاحبه وناكنى ومصيت زبه وبيضه وركبنى فوق زبه وفضلنا ننيك بعض ونزلت فوقه وغرقت زبه الطويل ونزل لبنه بكسى وطفانارى اكمل قرائة القصة من هنا

Incoming search terms:

نوفمبر 06

الكلوت والسنتيان

10 بداية القصة عندما كنت فى العمل وكان فيه واحدة زميلتي بالعمل حيث اننى اعمل باحد المحاكم بمصر وكانت زميلتى (نانسى)معى بنفس الغرفة بالعمل وبدأت انج> ب ليعا لان جسمها جميل جدا كانت مليانة شوى وابزاز كبيرة واطياز كبيرة وكانت كل ماتتحرك والاتوطى اهيج اكتر وكنت دايما احاول انى اتحسس بيها بحجة انى بديها اوراق ومو كنت اقصد انى احسس عليها ودأت اطور العلاقة وافتحها بالكلام عن العيشة وكدا وكانت تقول انها تعبانة من الشغل والبيت وكانت نتزوجة وكانت ليها طفلان منهم الصغير بيرضع وكانت احيانا تجيبوا معاها العمل وفى اثناء العمل ترضع الطفل وانا كنت انظر اليها بخبث على بزازها ياه ه ه عليهم ماشفت اجمل المهم فى يوم كانت تقولى ان الدش بتاعها بايظ وبدهاحد يصلحوا لان جوزها بيرجع متاخر ومش فاضى يجيب حد قلتاها انا باعرف اصلحو قالت اوكى هاتجى امتى قلتلها لو بعد العمل ماشى قالت اوكىىى ورحت بعد العمل وانا طول الطريق افكر فيها وازاى انيكها ولما وصلت بيتها فتحتلى وكانت عافة انى جاى ولاقيتها لابسة روب اسمر واكتافها باينين ودخلت وجابتل عصير واشريتوا وبعدين قمت اصلح الريسيفر لاقيتوا امشغلين النيل والاوربى وبعدين اتحججت وقلتلها امسكى معايا ومسكت والروب اتفتح ولاقيت ابزازها بانت وسوتها اترسمت على القميص انا هجت اكتر وبدأت احسس عليها وكنت اقولها بدون قصد ولما شغلت الريسيفر بدات اقلب فى القنوات لما جبت فيلم سكس ووقفت على القناة وهى كانت قاعدة معاى وانا عملت نفسى مش واخد بالى منها ولاقيت زبري واقف على الاخر ماقدرتش اتحمل رحت قاعد جنبها وبدات احط ايدى على كتفها ونزلتها على ظهرها لاقتها بتقولى انت بيعمل ايه قلتلها بدى اعمل كدا من زمان وانتى مش حاسه بيا وبعدت ايدى عنها وقالتلى انا متجوزة وكا مش ينفع رحت ماسكه وقعدت ابوس فيها وهيا تقولى مش ينع لا لا لاوانا اكمل وبدات تتجاوب معاي وقلعت الروب والقميص والكلوت والسنتيان وبات ابوس فيها والحس فيها وامصمص بزازها وطلعت زبى وقعدت تلعب فيه ودخلتوا فى بقها لحد ما وقف عل الاخر ودخلتوا فى كسها والاكان اجمل من كدا كان مولع وانا انيم فيها وهى تقول كمااااان اهههههه اححححح افففف نيك بسرعة لحد مان جبت فيها وطلعت زبى وبات تلحس فيه لحد ما وقف تانى وقلتلها عاوز انيكك فى طيزك هى كانت ممانعة بس وافقت وبات ادخل زبى فى طيزها مش راضى يدخل لان جوزها مش بينكها من طيزها ووضعت كريم عل زبى وعلى فتحة طيزها ودخلتوا لحد ما دخل كله وبات انيكها فى طيزها ونزلت فيا كمان مرة وكانت مبسوطة وقمت خدت دوش لبست هدومى وقلتلها مش تقولى لجوزك انك صلحتى الدش عشان اجى تانى وروحتلها تانى يوم ونكتها ولحد دلوقت باروحل لها وانيكها واتعرفت على جوزها احمد بقيت انا وهوا صحاب بس مش يعرف انى بانيك مراتو الجميلة نانسى اكمل قرائة القصة من هنا

Incoming search terms:

نوفمبر 05

يلحس كسي

123 أنا دنيا من السودان وطبعا معروف عنا أنو بنحب السكس جدا في يوم وأنافي الجامعه عيني وقعت على شب جذاب ومثير جدا وأنا بعرف كيف أجذب إلي الشباب فتعرفنا ع بعض وأصبحنا أكثرمن حبايب صرنا روح وحده وكان بغير علي من الهواء لأني حلوه وسكسيه وكل من يشوفني يتمنى يكون معاي ومن كثركلامنامع بعض وصراحتنا أخذنا نتكلم عن الجنس وقال إنو هو بحب الجنس ودايما بيحلم بي وبتمنى يتجوزني عشان يقدر يعمل اللي عاوزو فيني وطبعا… عيب عندنا البنت تبدي رغبتها بالنيك إلا مع زوجها فصار باليل يتصل ويسألني لبسه أيه وبعدي رجليك عن بعض وأتخيلي أني فوقك وقولي أه ويقولي بجيبهم وأنا أقوله شنو اللي بتجيبهم وبعدها يتنهد بقوه ويقولي خلاص يلا بستحم وكل مره كنت بتعب فيها وأمارس العاده السريه وصوتو في أذني لحد ماجا يوم كنت في بيت صديقتي فاضي بندرس وأهلها سافرو وطبعا كنت بكلمو بكل تحركاتي لأني بحبو جدا المهم طلعت صديقتي وقالت بتروح عند أختهاالمتزوجه عشان ولدها تعبان وقالت لي يلامعاي فرديت أني بستناها وبدرس طلعت وأتصل علي حبي فسألني شنو بسوي قلت ولا حاجه وحكيت أنو صاحبتي خرجت ومابتجي إلا بليل فقال أنو مشتاق لي وأنو حيجي فوافقت لأني بحب أنودايما يكون معاي وبس مرت نص ساعه وألاقيه بيتصل وبقولي أفتحي الباب طبعا بيعرف بيت صاحبتي لانو كلنا أصحاب في جامعه واحده وأول مافتحت خدني في حضنو وأنا ع طول صرت دايخه وبدأ يمص شفايفي ورقبتي ويقول حبيبتي وحط يدوعلي بزازي وصار يفرك فيهم لحدمافتح الزرار ويشدني عليه وزبو واقف لدرجه أنومن تحت الجنز أناحسيتوبيخرم كسي وراح شيلني وحطني في السرير ويبوس في كل جسمي وقلعني ملابسي ويقول أنتي حلوه وفسخ ملابسو وخرج زبو وصار يدعكو دعك في بزازي وقلبني على بطني وصار يلحس طيزي وأنا أقول آه أههه أف واي ومن كثرما زبو طويل صار يوصل بدايه كسي ويدعك وصرت ما أقدروأقولو يلا نيك رجعني حضنو وبدايمص بزاز واحد والثاني يدعكوبيد واليدالأخرى علي بظري وأقول أه آه منك بحبك نيكني يلا بسرعه قوم نيك وكأني مابتكلم حط يدي على زبووقال أدعكي دعكتو بكل قوه قال مصيه قلت كيفآه أه قالآه أه واو كده ودخلو في فمي ومسك رأسي وبدا يحركو بعدشوي طلعو غضبت قلت ليه قال مابدي أجيبو هلا أستنيت شوي وراح شيلني من الأرض وحاطيني على الديسك وقال أستعدي للعذاب وراح فاتح رجلي و يلحص كسي يمص بظري ويدعك بزازي وانا أصرخ حرآآآأآم أه أه أه جب صباعو ودخلو بقوه في طيزي وشوي دخل2و3ودخلي كمان في كسي لحدماجابودم وقف شوي وحطه زبو بين بزازي وقال حنعمل كده في كسك وطيزك معا قلت بسرعه ورف رجل في كتفه والثانيه تحت بس مفتوحه على اخر وأنا أتوجع من كل حركاتو والعرق صابب رغم التكيف وعسلي ملئ أيدو وزبو وصار يدخل مشويش في كسي ويطلع مشويش ويدخل في طيزي ويطلع وأقوله أيو يلا كمان أه أه أه ماتوقف أنت حبيبي وقولي حبيبتي أنتي أه أه عسل كسك رائع طيزك وبزازك عذاب أنتي أه أه أه بجيبهم قال يلا بسرعه قومي نامي علي السرير وعملنا حركه الكلب شويه وصرخ وأنا أصرخ ونمنا69 ومصيتلو لحد ماجاب لبنوفي فمي وجب عسلي في فمو وعملنا كده لحد ماجاب في كسي مره وطيزي مره وبزازي مره ونمت في حضنو لحد ماقرب الوقت أتحممنا و باسني في كل جسمي من الغرفه لحد الباب وودعني وقلتو خلي بالك ع نفسك وقال إنتي كمان وبعدها أتكلمنا لحد الصبح في التلفون وقال أنو متمني أني أكون دايمامعاه وجنبو وهلا هو كاتب كتابي بس مادخلنا قدام الناس يعني وأتفقنا أنها كانت أول وأخرمره لحد ما نروح بيتنا أنا بحبو كثير وهو شاب بجنن اكمل قرائة القصة من هنا

Incoming search terms:

نوفمبر 05

اول قصة جنس في حياتي

اهلين انا شاب من المغرب ابلغ من العمر 22 سنة اول قصة جنس في حياتي ايتدات في سن المراهقة مع ابنة عمتي كان عمري حينها 19 وهي 18 حيث اتت رفقة امها زيار ة لبيتنا فجاتا دهبت الى المرحاض وقمت بمراقبتها من بعيد ووجدت الباب مفتوح فدخلت واغلقت الباب بدات تصرخ بصوت عال لاكن عندما امسكتها بقوة وادخلت فيها زبي الكبير احست بسخونية مرتفعة جدا حيث بدات تمصلي وعجبها النيك وفي الاخير حطيتلها المني في الحلق وشربتو لاكن للاسف هي اتوفت ابسبب حادثة سير ها الحين انا بمارس العادة السرية كتير لوحدي ممكن بنت حلوة اتجوز بيها مش مهم المظهر او ايه ابتشتغل المهم اتكون غنية اكمل قرائة القصة من هنا

Incoming search terms:

نوفمبر 04

باللحس والرضاعة

أنالميس عاشقة للجنس عمري ٢٧سنةعلي قدرمن الجمال ممرضة في احدي المستشفيات وتعرفت علي طبيب تحاليل أسمة أشرف حبيتة للعلم أنا متزوجة ولكن زوجي لايكفيني وأبحث عن رجل يمتعني فوجدةوهواشرف هورجول وسيم ويحاول ان يتقرب مني وفي احد يالايام زهبت لةفي المعمل لعمل وعندماجلست اقترب مني وقبلني قبلة اكمل قرائة القصة من هنا

Incoming search terms:

نوفمبر 04

سلام إلــى كل زائر معنا

إظغــط هنا للتعارف علــى أجمل الحسنوات العربيات من المحيط الى الخليج اكمل قرائة القصة من هنا

Incoming search terms:

نوفمبر 03

ذكريات ممحونة مراهقة

روت منقولا من احد الاصدقاء صديقا لصديق المراهقة ان اكمل قرائة القصة من هنا

Incoming search terms:

نوفمبر 03

أكبر شات للتعارف السريع

مرحبا بكم بأكبر شـــــــــات عربي اكمل قرائة القصة من هنا

Incoming search terms:

نوفمبر 02

قصه سكســـية مع الجاره

يقول صــاحب القصة اكمل قرائة القصة من هنا

Incoming search terms:

نوفمبر 02

قصه تبادل الزوجاااات

ادل زوجات ============== صديقي فائز وزوجته سميرة تربطني وزوجتي دارين بهما علاقة صداقة قديمة وميولنا الجنسية متطابقة ومشتركة وعلى رأس هذه الميول متعة تبادل الزوجات. اكمل قرائة القصة من هنا

Incoming search terms: